Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-09, 14:46   #1
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Unibet


Jag kom hem från jobbet och tänkte jag lägger ett live spel på unibet i halvtid på LIERSE 4,80 i odds. Träningsmatch så varför inte?


Då vann dom 0-3 i halvlek, men det blev aldrig någon vinst för mig, för att oddset stämde inte? satsade 80kr och fick tillbaka 80 istället för 384kr OKI??????????


Så det här betyder att om jag ska gå in och spela på unibet, finns risk att resultatet inte stämmer och att jag kanske inte tippar på det jag ser? kan vara så att det något annat odds eller om jag ser en match som står 0-1? kanske står 0-2?

SLUT SPELAT DÄR FÖR ALLTID..........



AZ ALKMAAR - LIERSE

Senast redigerad av Yersinia1347 den 2015-01-09 klockan 14:55.
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 14:54   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 165
Standard

Inget fel på det oddset, snittade på runt 5 bland andra bookies, o stängde på 4,7 UB. Inte felsatt odds! stå på dig.
betsson99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 15:01   #3
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av betsson99 Visa inlägg
Inget fel på det oddset, snittade på runt 5 bland andra bookies, o stängde på 4,7 UB. Inte felsatt odds! stå på dig.
Men dom vill inte betala ut, Dom säger det mänskligt att göra fel? :(
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 15:26   #4
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Hugo: Om du har spelat på Unibet och det under dom åren har skett en sak som du reagerar på så kanske det inte är så farligt. Jag vet nu inte vilket beslut oddsavdelningen har tagit eller om dom bestämmer något annat när jag har skickat ditt ärende vidare. Men jag hoppas att beslutet dom tar blir bra för dig.

Jag: Klart man har förlorat pengar på rätt sätt, men har varit rättvist förlust och vinst rättvist,. Men om du Hugo loggar in på Unibet.se, och ser en odds som du gillar och tippar det, sen får du tillbaka insatsen men inte vinsten, klart du kommer må dålig eller vad säger du Hugo?


Hugo:
Jag förstår dig, det gör jag. Jag har gjort allt jag kan för att hjälpa dig och nu är det upp till oddsavdelningen att se på det närmare

Jag: Okej!!!

Hugo:
Du får besked av oss via mail när vi har en uppdatering. Ha en bra dag vidare!

Hugo: Jag hoppas att jag kunnat assistera dig idag. Vänligen ta kontakt med oss igen om du önskar ytterligare assistans.
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 16:28   #5
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Hej Yersinia1347 ,

Hoppas att allt är bra med dig!

Oddsavdelningen har nu kommit med ett svar.

Ditt spel på matchen AZ Alkmaar - Lierse SK, blev avbrutit då oddset var felaktigt satt från vår oddsleverantör.

Du har därmed fått din insats tillbaks.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Besök vårt infocenter för att hitta detaljerade frågor och svar. Tveka inte kontakta oss igen om du behöver ytterligare assistans.

Med Vänliga Hälsningar,
Hugo - Unibet Support
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 16:32   #6
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

SLUT SPELAT PÅ UNIBET

OBS!!! VARNING OM NI LÄGGER SPEL PÅ UNIBET,

DET ÄR INTE SÄKERT ODDSET STÄMMER DET SOM STÅR, OCH SPELET KAN BLI AVBRUTEN PÅ GRUND AV DERAS ODDSLEVERANTÖR, OCH DÅ KAN DU INTE VINNA PENGAR!!!!!!!!!

SPÄRRAT MITT KONTO PÅ UNIBET
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 16:51   #7
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Hej Yersinia1347,

Tack för att du kontaktar Unibets Support.

Jag beklagar verkligen över missnöjet med rättningen, och förstår din frustration.

Vår oddsavdelning meddelar att spelet blev annullerat då det placerades efter målet var gjort.

Därmed erbjöd vi felaktigt odds av misstag, vilket resulterade i en annullering av spelet.

Om du önskar att vi stänger ditt konto, som du nämnde i ditt mail så ber vi dig att återkomma till oss med en bekräftelse på detta.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

Besök vårt infocenter för att hitta detaljerade frågor och svar. Tveka inte kontakta oss igen om du behöver ytterligare assistans.

Med Vänliga Hälsningar,
Jennie - Unibet Support


OBS!! VARNING DETTA KAN HÄNDA PÅ UNIBET
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 16:58   #8
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Vår oddsavdelning meddelar att spelet blev annullerat då det placerades efter målet var gjort.

Det har uppenbarligen blivit fel och alla bolag hade gjort samma sak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 17:06   #9
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Men snälla nån...

Unibet stänger på 4,70 och du spelar live precis efter att laget gjort mål till oddset 4,80.
Det är ju ganska uppenbart att det är ett felsatt odds. Sånt händer, den mänskliga faktorn.
Att voida spelet är det enda rätta. Hade det andra laget gjort mål och istället lett i halvtid tror jag knappast du hade gnällt över att ha fått tillbaka insatsen.
Unibet gjorde ett misstag och hade fel odds och resultat uppe, visst. Det sker och kommer att ske igen oavsett var du spelar nånstans. Men faktum är att du inte heller hade koll på resultatet i matchen när du la spelet.

Senast redigerad av the_mirage den 2015-01-09 klockan 17:08. Anledning: Edit: Tvåa på bollen
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 17:07   #10
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Varför släpper Unibet igenom och bekräftar spelet (vilket jag förutsätter att man gjort ) om det redan gjorts mål i aktuell match?
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 17:50   #11
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Men snälla nån...

Unibet stänger på 4,70 och du spelar live precis efter att laget gjort mål till oddset 4,80.
Det är ju ganska uppenbart att det är ett felsatt odds. Sånt händer, den mänskliga faktorn.
Att voida spelet är det enda rätta. Hade det andra laget gjort mål och istället lett i halvtid tror jag knappast du hade gnällt över att ha fått tillbaka insatsen.
Unibet gjorde ett misstag och hade fel odds och resultat uppe, visst. Det sker och kommer att ske igen oavsett var du spelar nånstans. Men faktum är att du inte heller hade koll på resultatet i matchen när du la spelet.
Ja du tycker det okej för du har inte blivit drabbad, försökte casha in vid 0-1, och det gick ner till 1 sec, men gick inte genom, sen gjorde dom 0-2 och kände mig ganska säkert, och efter 45 min så betalar dom ut min insats? Tycker du att det okej att efter halvtid och betala ut insatsen?
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 17:56   #12
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Vår oddsavdelning meddelar att spelet blev annullerat då det placerades efter målet var gjort.

Det har uppenbarligen blivit fel och alla bolag hade gjort samma sak.
Men är det mitt fel att dom gör fel?

Om jag råkar spela på en match Halvtid istället för Ordinarie tid. Tror du spelbolaget bryr sig om det? tror du jag kan avbryta mitt spel? Svar: Nej
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 18:00   #13
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 165
Standard

Hej Igen,
Jag trodde DU hade spelat pre, för då var där ju inget fel på oddset.
Skedde spelet live vid 0-1 så är det ju solklar void,tyvärr..

Det spelet hade ju ingen bookie släppt igenom.

Mvh
betsson99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 18:05   #14
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Men är det mitt fel att dom gör fel?

Om jag råkar spela på en match Halvtid istället för Ordinarie tid. Tror du spelbolaget bryr sig om det? tror du jag kan avbryta mitt spel? Svar: Nej
Dom har väl inte sagt att det är ditt fel? Tvärtom säger dom väl att dom lämnade felaktigt odds? (mao deras fel)

Mvh
betsson99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 13:12   #15
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Visste du om att det stod 0-1 i matchen när du la ditt spel? Hur långt efter målet la du ditt spel enligt dem?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td